4

نیروهای سپاه کردستان جان خود را تقدیم امنیت مردم می کنند

  • کد خبر : 7618
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۳۹
نیروهای سپاه کردستان جان خود را تقدیم امنیت مردم می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، اما مهم آن است که انسان با خدمات و کارنامه درخشان، مسئولیتش را تحویل دهد، […]

به گزارش پایگاه اطلاع  رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی دارد، اما مهم آن است که انسان با خدمات و کارنامه درخشان، مسئولیتش را تحویل دهد، اظهار کردند: معنویت، موفقیت، مقبولیت و محبوبیت چهار ویژگی یک انسان و مدیر موفق است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اضافه کردند: کار بدون اخلاص فایده‌ای ندارد مدیر و مسئولی موفق است که بتواند در مسیر خدمت اخلاص داشته باشد و فرد عقلانی رفتار کسی است که دارای سه خصلت فرو بردن خشم، بخشش نسبت به فرد خطاکار و ایثار جان و مال باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه نیروهای سپاه در فروبردن خشم، بخشش دیگران و ایثار مال و جان الگو سرآمد هستند، عنوان کردند:  نیروهای سپاه در استان کردستان جان و مال خود را در راه حفظ امنیت مردم فدا و در این مسیر همواره پیشتاز میدان هستند.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، انسان باید همواره گوش، چشم و زبانش را از گناه کنترل و ادبش را رعایت کند، بخشش، تواضع، علم و امانت از ویژگی هایی است که بشر را در جامعه سرآمد می‌کند.

ایشان اضافه کردند: شجاعت، سخت‌کوشی و هوشمندی سه تعبیر رهبر معظم انقلاب از یک مدیر موفق است که خوشبختانه این خصوصیات در نیروهای سپاهی به ویژه مسئولان ارشد این نهاد همواره وجود داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی  عنوان کردند: بنده شهادت داده که در طول سه سال اخیر حضورم در استان، مسئول سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه کردستان به عنوان یک نیروی فرهنگی، شجاع، سخت‌کوش، جهادی، هوشمند همواره با عقلانیت و ادب فعالیت و در مسیر خدمت و تحقق اهداف و برنامه‌ها نقش آفرینی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه سردار گشتاسبی، فرمانده سپاه کردستان نیز از نیروهای زحمتکش، پرتلاش، جهادی و خاکی هستند که معتقدم براساس شناختی که از وی دارم قطعا نعمت و ظرفیتی برای استان خواهند بود، گفتند: مسیر رشد و توسعه هرچه بیشتر کردستان با وجود نیروهای مستعد، جهادی و تحصیلکرده فراهم است.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.