2

مجمع استادیاران صالحین پرچمدار جهاد تبیین باشد

  • کد خبر : 7640
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
مجمع استادیاران صالحین پرچمدار جهاد تبیین باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: دشمن با ایجاد شک و شبهه در صدد است مقدسات اسلامی را تحریف کند که مجمع استادیاران صالحین می تواند با جهاد تبیین در این زمینه پرچمدار مقابله با تحریف باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: دشمن با ایجاد شک و شبهه در صدد است مقدسات اسلامی را تحریف کند که مجمع استادیاران صالحین می تواند با جهاد تبیین در این زمینه پرچمدار مقابله با تحریف باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست مجمع استادیاران صالحین کردستان در سنندج اظهار کردند: کار مجمع استادیاران مقدس و حرکت آن در مسیر دین و ارزش های اسلامی است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه از خودگذشتگی، شیوه شهدای کربلا برای حراست و حفاظت از دین مبین اسلام بود، افزودند: مبارزه با تحریف دشمنان یکی از اقدامات مجمع استادیاران باشد چرا که دشمنان امروز به وسیله رسانه هایی که در اختیار دارند در صدد وارونه جلوه دادن خدمات ارزنده نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کردند: استادیاران، خدمات نظام اسلامی در بخش‌های مختلف را برای مردم بازگو کنند تا دشمن این خدمات را کمرنگ نکند.

به گفته نماینده ولی فقیه در کردستان، ایجاد تردید و شک در افکار عمومی و به خصوص جوانان از دیگر دسیسه های دشمنان است و ضرورت دارد استادیاران مقابله با این موضوع را در دستور کار خویش قرار دهند.

ایشان یادآور شدند: تخریب و اهانت به مقدسات، قرآن، امام حسین(ع) و مکتب ما یکی دیگر از برنامه های دشمنان است که باید با آن مقابله شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.