2

نماینده ولی فقیه در کردستان: اقسام زکات برای مردم تبیین شود

  • کد خبر : 7646
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
نماینده ولی فقیه در کردستان: اقسام زکات برای مردم تبیین شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: در راستای ترویج و تشویق هرچه بیشتر مردم به پرداخت زکات باید اقسام این فریضه الهی برای مردم تبیین و تشریح شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در اولین جلسه شورای زکات استان کردستان اظهار کردند: […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: در راستای ترویج و تشویق هرچه بیشتر مردم به پرداخت زکات باید اقسام این فریضه الهی برای مردم تبیین و تشریح شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در اولین جلسه شورای زکات استان کردستان اظهار کردند: شاید افرادی در جامعه وجود داشته باشند که از اقسام زکات اطلاعی نداشته باشند به عنوان مثال مردم باید فلسفه پرداخت زکات مال التجاره، کفاره و غیره را بدانند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کداشتند: اعضای شورای زکات با کمک روحانیون می توانند در زمینه ترویج و نهادینه شدن فرهنگ زکات تلاش کرده و اطلاع رسانی کنند، چرا که وقتی مردم از فلسفه پرداخت این فریضه الهی و برکات آن آشنا باشند بیشتر به پرداخت آن ترغیب خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شدند: مردم همچنین باید از نحوه هزینه کرد زکاتی که پرداخت می‌کنند اطلاع داشته باشند، ضمن اینکه باید تلاش کنیم از این محل برای رفع مشکلات قشر نیازمند جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار بهره بگیریم.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.