3

نماینده ولی فقیه در کردستان: خدمات هلال احمر به مردم ستودنی است

  • کد خبر : 7649
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
نماینده ولی فقیه در کردستان: خدمات هلال احمر به مردم ستودنی است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: همه‌ تلاش داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر استان، کمک به مردم در سوانح و حوادث بدون هیچگونه چشمداشت بوده و این مهم ارزشمند و ستودنی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در نشست بصیرتی کارکنان […]

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: همه‌ تلاش داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر استان، کمک به مردم در سوانح و حوادث بدون هیچگونه چشمداشت بوده و این مهم ارزشمند و ستودنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در نشست بصیرتی کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان کردستان در سنندج اظهار کردند: هلال احمر گنجینه محبت، ایثار و عاطفه است و خدمت این جمعیت به مردم عبادت برای خداست.

نماینده ولی فقیه درکردستان یادآور شدند: همه‌ تلاش هلال احمر بر این است که در حوادث و سوانح، مردم را نجات دهد و چه عملی بالاتر از اینکه هدف انسان این باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به فعالیت جوانان، امدادگران و داوطلبان هلال احمر اشاره کرد و افزودند: فعالیت و تلاش شبانه روزی هلال‌احمر، همچون وقایعی است که در کربلا رخ داده و قابل ستایش است.

ایشان تصریح کردند: اعضای جمعیت هلال احمر دلسوزانه به هموطنان شبانه روزی خدمات ارائه می کنند و این خصوصیت در ذات کارکنان و اعضای هلال احمر وجود دارد و در کربلا نیز، دلسوزی در روح حضرت سیدالشهداء وجود داشت که همه را مشوقانه به راه خیر و کمک دعوت می کرد.

وی یادآور شدند: انسان از روی ندای باطنی خود، به نوعی در تلاش است که به دیگران کمک کند که این واژه در هلال احمر غیر از وظیفه کاری بوده و اعضای جمعیت به هموطنان در روزهای سخت و به صورت شبانه روزی کمک می کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کردند: هلال احمر یکی از مهم‌ترین نهادهای بشردوستانه دنیا است که خدمات فراوانی را در سطح دنیا انجام می‌دهد و مبنای آن کاهش آلام بشری، توسعه سلامت انسان‌ها و حفظ کرامت انسانی است و نژاد، مرز و جنس نمی‌شناسد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی هلال احمر را سازمان محبت، عاطفه و مایه افتخار دانست و گفتند: اجر عمل داوطلبان و اعضای هلال احمر پیش پروردگار بسیار بالاست.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.