9

دانشجویان در شکل‌گیری اعتقادات افراد جامعه مفید و تاثیرگذار باشند

  • کد خبر : 7668
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
دانشجویان در شکل‌گیری اعتقادات افراد جامعه مفید و تاثیرگذار باشند

  نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: دانشجویان با ارائه در طرح‌های مفید سعی کنند، در شکل گیری بنیان اعتقادات فکری و روحی افراد تاثیرگذار باشند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در آیین افتتاحیه دوره حلقه‌های میانی و در […]

 

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: دانشجویان با ارائه در طرح‌های مفید سعی کنند، در شکل گیری بنیان اعتقادات فکری و روحی افراد تاثیرگذار باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در آیین افتتاحیه دوره حلقه‌های میانی و در جمع دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه‌های استان که در تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد،  اظهار داشتند: امیدوارم این طرح که از سال گذشته آغاز شده به سرانجام خوبی برسد که البته شنیده‌ها حاکی از تاثیرگذاری مناسب این طرح بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه کسانیکه که در این طرح شرکت می‌کنند، باید در زمینه‌های مختلف دعوت کننده‌های مناسبی باشند، افزودند: دانشجویان در اجرای چنین طرح‌هایی سعی کنند با ارائه‌ طرح‌های مفید، اعتقادات را در فکر و روح افراد بگنجانند.

ایشان تقویت نقش نهاد، تقویت بنیان اعتقادی و فکری دانشجویان، تقویت نشاط و انگیزه، استفاده حداکثری از ظرفیت دانشجویان و شبکه‌سازی را جمله از اهداف اجرای طرح حامیم عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه افزودند: دانشجویان باید از مسیر خود آگاه باشند، لذا در محور اعتقادات، احکام و اخلاق باید در تهذیب و خودسازی  توانمند باشند.

نماینده ولی فقیه  با تأکید بر اینکه افراد انقلابی باید اعتقادات و اخلاقیات خود را محکم‌تر کنند، خاطرنشان کردند: تفکر عمیق و مطالعه و نگاه فراگیر و انسانی در اجرای چنین دوره‌هایی مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.