8

مهارت آموزی زیر بنای ایجاد اشتغال پایدار در کردستان است

  • کد خبر : 7678
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
مهارت آموزی زیر بنای ایجاد اشتغال پایدار در کردستان است

  نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: مهارت آموزی زیربنای کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در استان است بنابراین باید به رشد این مهم توجه اساسی شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان،  حجت الاسلام والمسلیمن عبدالرضا پور ذهبی روز چهارشنبه در بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش […]

 

نماینده ولی فقیه در کردستان گفتند: مهارت آموزی زیربنای کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در استان است بنابراین باید به رشد این مهم توجه اساسی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان،  حجت الاسلام والمسلیمن عبدالرضا پور ذهبی روز چهارشنبه در بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی شهرستان سنندج که به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای انجام شد، اظهار کردند: فراگیری آموزش های مهارتی توسط آحاد جامعه به ویژه جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در کردستان از مهارت آموزی به عنوان یکی از ملزومات و ضروریات جامعه امروزی نام برد و گفتند : در کشورهای پیشرفته جهان، امروز نقش و جایگاه مهارت آموزی به عنوان اصلی ترین رکن آموزش به جوانان بسیار مورد توجه قرار گرفته است که باید این موضوع و فرهنگ مهارت آموزی نیز در کشور ایران اسلامی نیز نهادینه شود.

ایشان وجود کارگاه های آموزشی مجهز و به روز، بهره گیری از مربیان توانمند و متخصص در کارگاه های آموزشی را از نقاط قوت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان خواند و افزودند : این امکانات و ملزومات باید بیش از پیش به جامعه معرفی و زمینه ها و مشوق های لازم برای حضور جوانان کردستانی در راستای توانمند سازی مهارتی فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در استان نیز بیان کردند : خدمت در کارگاه های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای نوعی ایثار و مقابله با جنگ اقتصادی ابر قدرت های جهان است چرا که توانمند سازی مهارتی و تربیت نیروی متخصص و کارآمد قدرت کشور در مقابله با زیاده خواهی های غرب را افزایش و زمینه ساز خود کفایی ملی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شدند: امیدواریم تا با حل مشکلات معیشتی این قشر خدوم از جامعه زمینه توسعه و گسترش آموزش های مهارتی بیش از پیش فراهم شود.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.