7

کار فرهنگی موانع‌هایی دارد که اول باید آن را برداشت.

  • کد خبر : 7689
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
کار فرهنگی موانع‌هایی دارد که اول باید آن را برداشت.

    نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابتکار و نوآوری را از اقتضائات کار فرهنگی دانست و گفت: کار فرهنگی موانع‌هایی دارد که اول باید آن را برداشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در کارگروه آموزشی روسا و کارمندان ادارات سازمان تبلیغات اسلامی […]

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابتکار و نوآوری را از اقتضائات کار فرهنگی دانست و گفت: کار فرهنگی موانع‌هایی دارد که اول باید آن را برداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در کارگروه آموزشی روسا و کارمندان ادارات سازمان تبلیغات اسلامی استان، تقوا را معیار اصلی ارزش انسانی دانست و اظهار داشت انسان با تقوا به سه اصل نیازمند است اینکه نسبت به خطای خلق چشم پوشی کند، در رابطه با مردم و خلق زیاد بدگویی نکند، مدح و ستایش و مذمت در نزد فرد با تقوا برابر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه کارکنان یک سازمان باید دارای تهذیب نفس باشند و شناخت کار فرهنگی در دستور کار آنها قرار گیرد، گفت: کار فرهنگی موانع‌هایی دارد که اول باید آن را برداشت تا مقتضیات ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: موانع کار فرهنگی شامل روزمرگی و بخشنامه بودن آن، کسالت، بی‌نظمی، عدم انگیزه و سردرگمی است و باید با برنامه در کار فرهنگی تنوع ببخشیم چرا که روزمرگی قتلگاه کار فرهنگی است.

وی افزود: ابتکار و نوآوری از اقتضائات کار فرهنگی است و اگر نباشد کاری پیش نخواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه تربیت و کادرسازی بسیار مهم است، تصریح کرد: مدیر موفق کسی است که در سیستم خود تربیت و کادرسازی داشته باشد.

ایشان به‌روزرسانی را از دیگر موارد اقتضائات کار فرهنگی دانست و اظهار کرد: متأسفانه امروزه در کار فرهنگی بیشتر حالت تدافعی داریم در حالی‌که باید در مورد تهاجم فرهنگی تحلیل‌های خود را به حالت تهاجمی داشته باشیم بگونه‌ای که دشمن مدام روی فرار مغزها مانور داده اما اگر فرار مغز وجود دارد پس این پیشرفت در بخش‌های مختلف توسط چه کسانی انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان همچنین خواستار ارتقای فرهنگ مطالعه کتاب در جامعه شد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.