11

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: خبرنگاران در صدد حل مسئله باشند نه ایجاد مسئله

  • کد خبر : 7692
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: خبرنگاران در صدد حل مسئله باشند نه ایجاد مسئله

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان،حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه جمعه  درمراسم و بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزارگردید ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهارداشتند: هدف از حضور در این مراسم عرض ادب و قدردانی خدمت اهالی رسانه بود. […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان کردستان،حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه جمعه  درمراسم و بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزارگردید ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهارداشتند: هدف از حضور در این مراسم عرض ادب و قدردانی خدمت اهالی رسانه بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کردند: خبرنگار باید به بیان حقیقت بپردازد و از کتمان حقیقت پرهیز کند چنانچه در مسمومیت دانش آموزان مدارس، آتش سوزی جنگل یا دیگر حوادث شاهداخبار یا مطالب غیر واقعی بودیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی بابیان اینکه خبرنگاران در انعکاس خبر بزرگنمایی و سیاه نمایی نکنندعنوان داشتند:خبرنگار باید مواظب اخبار منتشر شده خود باشدو اگر هم آماری غلط ارائه داد و یا مرتکب اشتباهی شد اشتباه خود را اصلاح کند.

ایشان خودزنی ملی را اقدامی نادرست دانست و عنوان کردند: خبرنگار برای دلخوشی حزب، گروه و کسی نباید مطلب بزند و نباید ناامید کننده باشد و در نقطه سیاهی قلم بزندبلکه آنچه که واقعیت دارد  بیان نماید، بنویسد و منعکس کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه خبرنگاران در صدد حل مسئله باشند نه ایجاد مسئله، خاطر نشان کردند: خبرنگار حس وطن‌پرستیش باید در اوج باشد و دوستدار کشورش باشد کما اینکه نقدهایی هم ممکن است داشته باشد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7692

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.