2

جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای ائتلاف کردستان

  • کد خبر : 7898
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای ائتلاف کردستان

برگزاری نشست‌های تخصصی به طرح ایده‌های موثر منجر شود نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برگزاری نشست‌های کوچک، کارگروهی و تخصصی توسط شورای ائتلاف استان در زمینه‌های مختلف می‌تواند به طرح ایده‌های موثر منجر شود. حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر پنج‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای ائتلاف کردستان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) […]

برگزاری نشست‌های تخصصی به طرح ایده‌های موثر منجر شود

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برگزاری نشست‌های کوچک، کارگروهی و تخصصی توسط شورای ائتلاف استان در زمینه‌های مختلف می‌تواند به طرح ایده‌های موثر منجر شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر پنج‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای ائتلاف کردستان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) که به سه مؤلفه امنیت، عدالت و آسایش پرداخته است، اظهار کرد: نیاز است همه ما به این سه مؤلفه توجه کنیم.

وی نظارت بر عدالت را از رسالت اصلی مسؤولان خواند و بیان کرد: رعایت این مهم مستلزم توجه و نظارت همه ما است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: برگزاری نشست‌های کوچک، کارگروهی و تخصصی در زمینه‌های مختلف می‌تواند به طرح ایده‌های مؤثر منجر شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی افزود: جذب جوانان با انگیزه و با ابتکار در گروه‌های تخصصی ارزشمند است و تلاش می‌شود که نخبگان و معتمدین در اینگونه جلسات دعوت شوند تا از افکار و توانمندی آنها بهره ببریم.

وی عنوان کرد: ایجاد امید و نشاط در جامعه نیز باید مورد توجه باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: از خودسازی و پیشرفت معنوی نباید غفلت کنیم و باید اخلاق و معنویت اولویت قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.