4

مراسم افتتاحیه شبکه تلویزیونی انتخابات در استان کردستان

  • کد خبر : 7925
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۳
مراسم افتتاحیه شبکه تلویزیونی انتخابات در استان کردستان

نخبگان و فعالان سیاسی و فرهنگی ‌زمینه انتخابات پرشور را فراهم کنند نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی رسام حول محور چهار مولفه “رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت” در کردستان خبر داد و گفت: نخبگان و فعالان سیاسی و فرهنگی ‌زمینه انتخابات پرشور را فراهم کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم […]

نخبگان و فعالان سیاسی و فرهنگی ‌زمینه انتخابات پرشور را فراهم کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی رسام حول محور چهار مولفه “رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت” در کردستان خبر داد و گفت: نخبگان و فعالان سیاسی و فرهنگی ‌زمینه انتخابات پرشور را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم افتتاحیه شبکه تلویزیونی انتخابات در استان کردستان که با حضور مسئولان در صداوسیما برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه رسام برای پرشور کردن انتخابات اظهار داشت: لزوم مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، امنیت پایدار در محیط‌های انتخاباتی، صیانت از آرای عمومی به عنوان حق‌الناس و تضمین سلامت انتخابات مولفه‌های اصلی این راهبرد هستند.

وی با بیان اینکه چند کار اخلاقی، اجتماعی و سیاسی بر عهده همه افراد گذاشته که سهم صداوسیما از همه بیشتر است، گفت: رقابت شایسته در سلامت کامل انتخابات همراه با امنیت از لحاظ فکری، ذهنی و اجرایی با مشارکت شایسته و آبرومند در قالب طرح رسام باید در استان دنبال شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه همه ما باید “رقابت خوب در سلامت شایسته و امنیت” را ترویج دهیم، تصریح کرد: رسانه‌های معاند و مزدوران ضدانقلاب همواره دنبال کمرنک نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند، همه ما وظیفه داریم که اقدامات را تبیین کنیم.

وی افزود: دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی انتخابات تنها وظیفه مجریان انتخاباتی نیست بلکه باید هر کس در مسئولیت خود از مجری، گوینده و کارمند گرفته تا معلم و اساتید دانشگاه و همه مسئولان مردم را به صحنه دعوت کنیم.

پورذهبی کمرنگ کردن دستاوردهای نظام بر خلاف امنیت کشور است، عنوان کرد: یقیناً قرارگاه فرهنگی و اجتماعی رسام با تکیه بر فرمایشات امام خامنه‌ای در خصوص انتخابات جاری، چهار مولفه “رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت” را نمایندگی خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: از نخبگان و فعالان سیاسی و فرهنگی استان دعوت می‌شود که زمینه انتخابات پرشور را فراهم کنند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.