2

یازدهمین جلسه شورای اداری استان

  • کد خبر : 7919
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
یازدهمین جلسه شورای اداری استان

محبت لازمه خدمتگزاری به مردم است نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، گفت: هر کسی مردم را دوست نداشته باشد، نمی‌تواند خدمتگزار باشد. حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان در استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به روایتی از پیامبر(ص)، اظهار داشت: رسول اکرم(ص) فرموده خوارترین مردم نزد […]

محبت لازمه خدمتگزاری به مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، گفت: هر کسی مردم را دوست نداشته باشد، نمی‌تواند خدمتگزار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان در استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به روایتی از پیامبر(ص)، اظهار داشت: رسول اکرم(ص) فرموده خوارترین مردم نزد خدا کسی است که کار مسلمانان را به دست بگیرد، اما در آنها عدالت را رعایت نکند.

وی به سه شاخصه انسان عادل اشاره کرده و گفت: امام صادق(ع) می‌فرماید کسی که چشم خود را از حرام فرو بندد، زبانش را از گناهان و دستش را از مال مردم یک انسان عادل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه قبل از همه، خود ما باید این شاخصه را رعایت و از رفتار و کردارمان مراقبت کنیم، تصریح کرد: برای هر انسان شاید یک بار هم که شده همانند حضرت یوسف(ع) امتحان‌هایی سر راهمان قرار گیرد که باید مسلط و از شر هوای نفسانی به خداوند پناه ببریم.

وی به شاخصه دوم اشاره کرد و افزود: یک انسان عادل باید روراست و ظاهرش با باطنش یکی باشد. چقدر بد است که انسان چندین چهره داشته باشد.

پورذهبی بر ضرورت دوری از نفاق تاکید و بیان کرد: پیامبر(ص) فرموده هر کس چنان با مردم رفتار کند، که دوست دارد با او برخورد و رفتار کنند، انسان عادل است.

وی با اشاره به فرموده رهبری در دیدار روز گذشته، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند محبت به مردم اکثیر است. یقینا هر کسی مردم را دوست نداشته باشد نمی‌تواند خدمتگزار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه برای این انقلاب خون‌های پاک انسان‌های زلال ریخته شده است، خطاب به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تاکید کرد: برنامه‌های دهه فجر‌ در استان پویا و با تنوع برگزار شود، روز 22 بهمن گل کار است، مردم بسیار از صوت می‌نالند و متذکر شده‌اند.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف علمی‌ پیشرفت و بر انرژی هسته‌ای فائق آمده‌ایم، اما بر صوت نیامده‌ایم. این مشکل برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در روز 22 بهمن راه‌ها را نبندیم، انقلاب کردیم که راه‌ها را باز کنیم. زمان سخنرانی مراسم 22 بهمن در حد 20 دقیقه، 5 دقیقه قطعنامه قرائت بیان و 5 دقیقه هم به آتش کشاندن پرچم آمریکا اختصاص یاید و بیشتر از نیم ساعت مردم معطل نشوند.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.