1

“کسب علم، معنویت و حب به وطن” سرلوحه دانش‌آموزان قرار گیرد

  • کد خبر : 7957
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
“کسب علم، معنویت و حب به وطن” سرلوحه دانش‌آموزان قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه “کسب علم، معنویت و حب به وطن” سرلوحه دانش‌آموزان قرار گیرد، گفت: مراقب باشیم خائنان به اهداف پلید خود نرسند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندهذ ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه شهید […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه “کسب علم، معنویت و حب به وطن” سرلوحه دانش‌آموزان قرار گیرد، گفت: مراقب باشیم خائنان به اهداف پلید خود نرسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندهذ ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه شهید نامداری در این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: دانش‌آموزان همواره در همه عرصه‌ها خوش درخشیده‌اند. وی دعوت دانش‌آموزان به تحصیل علم و دانش را وظیفه مدرسه عنوان کرد و گفت: معلمان دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان امروزی تبیین کنند. نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در 44 سال اخیر به فناوری‌های فضایی، هسته‌ای و موشکی توسط دانشمندان و جوانان این مرز و بوم دست پیدا کرده‌ایم که تمام منطقه را تحت الشعاع قرار داد، تصریح کرد: باید این راه پرافتخار با علم و دانش ادامه یابد. وی افزود: اگر می‌خواهیم به مملکت و کشورمان کمک کنیم، باید علم خود را توسعه دهیم. پورذهبی تقویت معنویت را از دیگر انتظارات از دانش‌آموزان ذکر کرد و بیان داشت: ایجاد معنویت، خداشناسی و اهل عبادت بودن، تهذیب و خودسازی از دیگر خواسته‌هایی که باید مورد توجه قرار گیرد. وی اظهار کرد: هرکسی اهل تهذیب و خودسازی نباشد موفق نخواهد شد، چراکه این انقلاب، انقلاب معنویت است. سعی شود که با پوشش، رفتار و اخلاق مناسب خدمتگزار کشور باشید. نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان حب به وطن را یک اصل و به دانش‌آموزان توصیه کرد باید انقلاب را دوست داشت. حب این مملکت، دین و انقلاب جزو دستورات اساسی و از خواسته‌های رهبری است. وی تاکید کرد: مراقب باشیم خائیان و کسانی که در بیرون مرزها توطئه و قصد ویرانی و تجزیه مملکت را دارند، گرفتار آنان نشویم. نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان یادآدر شد: “علم، معنویت و حب به وطن” سه خواسته‌ مهم از دانش‌آموزان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://pourzahabi.ir/?p=7957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.